Gratis verzending. Vraag online vrijblijvend je offerte aan.
Altijd de laagste prijs garantie
Zoek
Sluit dit zoekvak.
About

Klantenservice

Service

Uw vraag is ons antwoord

Graag staan wij u te woord met al uw vragen. Veel voorkomende vragen vind u in onze lijst op onze FAQ pagina.

Wanneer u het gewenste artikel gevonden hebt, klikt u op de knop ‘In winkelwagen’. U kunt op elk moment naar uw winkelwagen door rechts bovenaan op ‘winkelwagen’ te klikken of door het toevoegen van artikelen. U rond uw bestelling af door te klikken op ‘Afrekenen’.

Voor een succesvolle bestelling is een geldig e-mailadres, een factuur- en een leveringsadres nodig. Daarnaast hebben we ook uw telefoonnummer nodig, zodat het externe transportbedrijf, indien van toepassing, snel contact op kan nemen om een bezorgafspraak te maken.

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • IDeal
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Op rekening – alleen voor (semi) overheidsinstellingen

Van toepassing op nieuwe apparatuur.

Wij doen er alles aan om onze producten met zoveel mogelijke informatie op het internet te tonen. Desondanks kan het voorkomen dat u een product niet juist heeft besteld of dat wij een onjuiste levering verzorgen. Een besteld product kan in sommige gevallen geretourneerd worden, indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. Deze wet is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Bij zakelijke bestellingen kan hier geen beroep op worden gedaan. De volgende zaken zijn van belang:

Artikelen
Het te retourneren product moet in de originele verpakking worden geretourneerd. Retour gestuurde producten worden niet teruggenomen indien ze:
a. Gebruikt zijn
b. Beschadigd zijn
c. Speciaal voor u gemaakt zijn
d. Speciaal voor u besteld zijn
e. Geen retournummer hebben

Hoe retourneer ik een aankoop?
Stuur ons een mail met daarin uw verzoek.
Na ontvangst van uw retourverzoek wordt deze binnen 1 werkdag beoordeeld en ontvangt u via e-mail een bericht van ons.
Indien uw retourverzoek is goedgekeurd ontvangt u een retournummer. Deze dient u te allen tijde bij uw retourzending te vermelden, indien het retournummer niet is bijgevoegd nemen wij uw retour niet in behandeling.

Retour te zenden producten moeten binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling worden gemeld. Dit kan alleen per e-mail.
Het te retourneren product moet binnen 14 dagen na aanmelding van de retour aan ons geretourneerd en door ons ontvangen zijn;
De retourzending moet voorzien zijn van een retournummer, die u van ons ontvangen heeft na goedkeuring van de retournering;

Frankeren retourzending
De kosten voor een retourzending zijn voor uw eigen rekening, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen. U dient retourzendingen altijd voldoende te frankeren, anders worden ze niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van de retourzending (eventuele schade) ligt bij degene die de zending retourneert.

Kosten retourzending
Wij nemen alleen goederen terug na een acceptatie verzoek en als deze ongeopend en in de originele verpakking zijn. 

Verwerking en terugbetaling
Zodra de artikelen zijn ontvangen en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag binnen 30 dagen op uw rekening teruggestort.

Ons verhaal

Wij zijn Akpaq

Akpaq is een dochteronderneming van Jilpaq b.v. en is een bedrijf met 20 jaar ervaring in horecabenodigdheden en -apparatuur. Wij leveren dagelijks met onze eigen vervoer een breed assortiment van producten.

products

Onze producten

Met veel genoegen presenteren wij u onze producten.
De beste service

Wij hebben service hoog in het vaandel staan. Wij zijn er voor u.

Elke dag scherpe prijzen

Met onze groothandel doen wij ons best om dagelijks scherpe prijzen neer te zetten.

Gratis retourneren

Niet tevreden? U kunt bij ons gratis retourneren.

Onze garantie

Wij garanderen altijd professioneel werkende keukenapparatuur.